Monday, April 23, 2007

立體影院爭奪戰

據悉Dreamwork在Sherk3之後所製作的動畫,全都會推出"3D版"--即是要用立體眼鏡在立體影院看的那一種。

明年Dreamwork的"Monsters vs. Aliens"將與Fox發行由James Cameron執導的"Avatar"在2009年的同一日(5月22日, Memorial Day)上映。到時將會有約5,000間立體影院,雙方都想佔據全數......且看發展如何。

將會是荷理活動畫的大趨勢。

延伸閱讀

4 comments:

wong kenny said...

Monsters vs. Aliens係咩嚟?人造定係動畫?

felix ip said...

CGI animation. 曾見過圖片,但找不到...

Anonymous said...

好想睇呀~~3D電影~一定好刺激LA~^0^~要到09年先有得睇呀??呢D3D動畫係咪要做多D功夫GA??

MIUMIU

felix ip said...

大部份都是相同,主要最後Rendering時有所分別..."3D動畫"如沒有立體眼鏡下就像有問題的畫面:左右畫面部分重複又紅又藍咁.
之前也出過一些"3D動畫"如Shrek 4D, Spy kid等.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...