Saturday, October 28, 2006

腦。閉塞...

誰不想靈感天如泉湧,很現實卻多時會遇上腦子一片空白、完全閉塞、想來想去硬想下去還是什麼也想不到的狀態。眼巴巴看著時間一秒一秒地過去,心急如焚啊......有什麼辦法?

從讀書時開始便有個很好的方法,就是"睡覺"。瞓一覺後,通常成個人馬上Reset + Recharge、清醒晒,最好再食少少嘢。通常都可以有所好轉,我甚至試過在夢境中突然想通了......

不過很可惜這方法不能在公司用... 還有什麼好方法嗎?告訴我啊!
.
又諗唔到嘢,早抖啦... z z z

2 comments:

Wong Kenny said...

我會試吓訓覺, 閉塞時我會落街行吓,坐低飲杯嘢, 試過到戲院睇場戲,有時會有效,不過唔一定得…

felix ip said...

哈! 對呀! 方法還方法,最難攪的是:「唔一定得!」靈感吓嘢有時係可遇不可求。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...