Thursday, October 12, 2006

破紀錄

今天打籃球破了一個自己新的紀錄... woooohhhh!!

我竟然在一場3 on 3 game之中取得19分險勝(打21分,二分、三分球) !共射入了8球,包括3個三分球。今晚超準! 我自己也覺得很厲害啊! on fire!

其實是小事一樁,但是自從中學後,在球場上很久也沒有這樣的成就感啊!值得好好回味......補充一句,在場比賽的平均細我十年。

哈!我仍在沾沾自喜 :P
.

7 comments:

喬靖夫 said...

o甘堅?要同你打番場喇!

打波有時係o甘得意,偶然有一日,準到自己都驚!

不過我其實比較鍾意打full court。人多d,贏輸都好似特別重要d。
而且3on3好多時要1on1防守。我老喇,防守好懶。

felix ip said...

來番場吧!很久也沒有較量過了! :p

其實我也鍾意打full court,很享受大家一起戰鬥嘅團結氣氛,不過比較難夾:又要有場又要夠人...

講開防守問題,的確不容易。對住D血氣方剛嘅年 青人,年老又個子不高嘅我,開始要學習維園阿伯嘅打法囉!

Anonymous said...

700度近視射三分的感覺十分爽... ^_^


李老布字

Anonymous said...

維園阿伯嘅打法? 是怎樣的?

喬靖夫 said...

阿伯防守法主要有兩類:

一類好簡單,一個字,茅。

另一類,鬼鼠+懶。例如一對一時,明知腳步唔夠你快,任你過,但係你過o個刻,佢會試圖從後篤走你拍緊個波。中就中,唔中就算。

felix ip said...

哈哈! 對呀!
阿伯防守法,還有下些例子:
面對你射球時絕對不會跳,只會用手遮你眼或不經意地拓你手踭,影響你射球力度。好陰濕。

至於進攻,維園阿伯由於懶,要慳力,他們甚少切入籃底,通常在外圍執鷄。通常有以下兩種絕招:
1. 有某幾個位置(至少有一個)命中率幾近80%以上,唔Mark佢差不多必中。
2. 無敵渣巴式天鈎。

講講吓,我真係好有潛力成為"維園阿伯"!!

Anonymous said...

明白哂! 有機會經過維園望下先。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...