Saturday, December 02, 2006

Pixar Seminar

上星期五六參加了一連兩天的Pixar講座。一口氣上一節Seminar三節workshop... 晨咁早走入Cyberport,累過返工。

當中請了幾位在pixar工作多年的Artists講解有關 Story development,Character Design,及Animation。所提及的內容相當之Basic,其實有九成以上都已經聽過多次。可能因為對象不只是業界,還有很多學生...

我反而期望想知道多一點關於他們特別的工作模式及管理文化、及日常運作等... 而這方面的東西,往往又要等到Time break時候上前單獨發問才知道。可惜那些學生們完全剝削了我們的機會,他們以為是講者是動漫展的主筆,係唔係都搵人簽名畫畫映相,真係可怕...
學生...瘋狂的學生...

1 comment:

Wong Kenny said...

去Seminar嘅人有D真係好得人驚,見到好多人份醒目、 又曬命、內心冇乜安全感, 例如Maya Seminar,己經好多年冇去…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...