Saturday, December 23, 2006

TMNT New Poster and photos


首張四隻Turtles一起的海報,感覺很"漫畫"吧!


終於見到Splinter,老鼠帥傅。


Karai及Foot Ninja都會在片中出場。


這一場是我最喜歡的,也是片中其中一個高潮位,Leo與Ralph兄弟之戰。


左邊那位食客其實是依照導演Kevin Munroe的樣子而返設計的。這也是很有趣的一場。

More news on USAtoday.com

Release Date: March 23, 2007
Studio: Warner Bros. Pictures
Director: Kevin Munroe
Screenwriter:
Kevin Munroe
Starring: Patrick Stewart, Sarah Michelle Gellar, Chris Evans, Zhang Ziyi, Kevin Smith
Genre: Action, Animated, Family
MPAA Rating: PG

4 comments:

Unknown said...

意馬d片係好,但公關就差到極!唔好講The Father of the pride及暴龍X.講Zentrix係香港播o既時候都冇宣傳.出o埋薛凱琪唱主題曲.都唔識打蛇隨棍上.咁就白白讓它去o左.好唔低!會唔會今次TMNT又讓它隨風而去.

Unknown said...

仲有,Cat Tale同Highlander都涷過水!神勇飛鷹俠都好難發揮,除非個個發飛鷹俠都係基因變異,同以前唔同哂啦!

felix ip said...

richard兄所說甚對.Zentrix係香港播放時的宣傳真是太少.所知原因有二:當時imagi大部份都是沒有經驗的製作人對於在"公關方面"如何"打蛇隨棍上"可謂全無頭緒。當時就袛有TVB提供的最基本package.
另一方面,老闆的著眼點根本就不是本港...在香港有幾紅根本不太重要.因此亦相當低調.
Zentrix及The Father of the pride也只是一個踏腳石,做電影才是最終的月目標. 因此我相信TMNT的情況會與以往很不同, 是明顯地高調.

felix ip said...

Highlander也是08年推出至於成績如何,就有待分曉咯.
至於cattale...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...