Sunday, June 03, 2007

Ghost Rider

所有superheromovie及comic movie,我都必會看。之前沒機會看的Ghost Rider,終於都看了.....嘩!很爛的片啊!之前也聽朋友"媽聲四起",果然......除了部分特技之外,真的沒有什麼值得一提。連最Superhero片基本的Action也沒有,絕對無須要看。也慶幸當時沒機會到戲院看.......

且看下一套 Superhero movie "Fantastic Four 2"及 "Dark Knight"又如何。
我身邊的真人版Otto還比較有趣.....Otto, the Real Ghost Rider, yeah!!!!

2 comments:

Wong Kenny said...

咦!我啱啱睇咗VCD,放埋上Blog,本來就冇乜期待, 因為個形像走番去70年代,蠢蠢地咁,都睇得幾過瘾,係美版幪面超人呀!

felix ip said...

真係拍得好鬼悶呀...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...