Sunday, November 18, 2007

Crazy Days !!


thats enough... give me a break !

剛過去的五星期,很難想像是怎麼過的。人事變動,工作進度脫期,在調整期間不斷有新的問題要跟進處理,每天開會開會再開會。能真正坐下來工作(創作)的時間由傍晚才開始,可是那時已幾近虛脫,已沒有心力。再加上每天不斷有新的工作及難題...工作量天天累積、百上加斤。

頂唔住! 壓力太大有時會自言自語鬼食泥或忽然鬼上身似的大叫長嘆~ 嚇死人

在此請各方好友原諒我在段日子在工作上的反應極度"遲鈍",變成了最討厭的"樽頸"位。sorry! 也多謝在身邊一直替我分擔工作又分憂的好同伴 ! Million Thanks

這樣的日子還未完的,但已經有點曙光,希望儘快可以回復正常。

2 comments:

wong kenny said...

睇嚟好似好慘咁…其實人人各有苦處, 我都欠交功課!原諒吓~~~正在努力中!

我睇緊套叫‘鴉’KARAS 嘅日本動畫,食飯時睇,未細心地觀賞。我覺得幾正呀!留意吓!

我係睇窮人旺角版嘅…

felix ip said...

我很早已看過3集, 打得唔錯, 故事都ok啦.
還有上次在LA ComicCon 見到宣傳用美國漫畫版,約30頁...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...