Tuesday, May 15, 2007

Tin Tin 3D movie


Steven Spielberg 與 Peter Jackson合作監製及執導 Tin Tin 3D動畫,由將利 用WETA Digital 的 performance capture 技術製作,暫定由 DreamWorks Animation發行。

嘩 ! 兩位荷理活大哥大加經典連環圖
,應該很有睇頭吧 !

詳情參閱www.variety.com

4 comments:

青蛙仔 said...

你好, 有空請到我們的網站看看, 說不定有合作的機會, 謝謝你!
http://dyclub.hk
本人的e-mail: keroppi.frog@gmail.com
msn: keroppi_frog@hotmail.com

copedman said...

我記得好細過個陣係大陸買左一套"丁丁歷險記", 只是五元多, 但是愛不惜手. 以前d野冇咁商業化, 但係個味道反而細水長流, 一種感覺五十年不變.

wong kenny said...

據說Tin Tin係「連環圖」漫畫的原祖,我也買過幾本國內版,內容及各種設定都很有趣,我喜歡登月探險的兩集。

felix ip said...

to:青蛙仔
已看過閣下的cafe畫廊的網站,有趣,有趣。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...