Saturday, August 05, 2006

《 龍 虎 門 》

逢漫畫改編的電影不論中西,我都會儘量睇。在身邊友人惡評如潮下最終還是看了《龍虎門》。

我是主要為了看"武打"而入場的... 開場酒樓王小虎的以一敵眾,及日本料理中王小龍以一敵百的大戰非常精彩,無論場面設計、打鬥、鏡頭都漫畫感十足 (另我想起Kill Bill...) 。打得好勁、好型、好狠、好痛之餘亦好美... 畫面和音效也營造得很有震撼力。不自覺地開始抱有期望,對故事、對戲情... 另外開始習慣了他們的假髮、幾欣賞三皇的服飾造型。

嘿!之後就出哂事啦...... 真係應該見好就"走"呀...

堂堂羅剎教得嗰幾條靚?火雲邪神得自己一個去龍虎門踩場,似足自閉痴線佬,咁有錢又起間冇人嘅"孤獨工廠"住.... 最火滾係無厘頭走個"奇俠"出嚟說教癈噏,真係奇呀!馬小玲d戲屎到...劇情很爛、太多犯駁不合理的地方,其中一大敗筆是完場眾人走出龍虎門後,遠鏡以CG特技把未來城市與龍虎門夾在一起更自暴其短、荒謬的不融和.... 唔寫啦...

如果能夠貫徹頭段個勢就好了,可惜可惜... 唉~~ 唉~~ 唉~~

2 comments:

Anonymous said...

咁即係蛇鼠門啦! 嗰三個主角帶咗地拖形假髮後,真係幾似西藏人,去宣傳青藏鐵路啱Fee1 D。

felix ip said...

頭段真係幾型!(除了個羅剎教CG SHOT...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...