Saturday, August 05, 2006

這個更糟!《Masked Rider the first》


逢漫畫改編的電影不論中西,我都會儘量睇。在身邊友人惡評如潮下最終還是看了《Masked Rider the first》只是在家中看DVD,用4倍速。
(與之前個post完全一樣的開場白)

這個期待更久,劇情更悶更糟更爛!除了新的造型設計外...一切都很糟!!!
究竟日本電影係唔係一定要咁慢咁悶,節奏可唔可以快少少、緊湊D得唔得?

白白浪費了咁好的造型!

4 comments:

Anonymous said...

因為係童年偶像,所以好想睇,而且友人說開頭重有舊主題曲,所以期望都好高,可能D日本電影人係重未睇過日本以外的電影,所以變成另類生物,加上日本人口老化,節奏太快可能會令好多人心臧病發。
不過我幾欣賞D新造型設計, 真係浪費哂D心思!
咁你有冇睇過‘鉄人28号’真人版? D Animation 居然用film loop重複使用,起初我重以為隻碟有問題! 全片最驚喜嘅係見到師奶型嘅藥師丸博子,八十年代做過年青人嘅朋友快D去買隻睇吓啦。

felix ip said...

鉄人28号真人版, 見到trailer嘅CG已經胃口大減...兩個大塑膠在拳來拳往, 但是完全無力...另一方面, 又好怕又係慢吞吞。
不過你話師奶型嘅藥師丸博子, 倒想看看 :)

Anonymous said...

徙咗個造型, 日本仔近年妄顧劇情, 只顧出玩具!

但隻BM kamenrider the first 12" 好靚!

felix ip said...

我買咗,玩緊啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...