Monday, August 07, 2006

protrait 010



從小至今最喜歡的英雄人物有兩個:
一.是美國的Batman 二.是日本的KamenRider
香港的華英雄曾經也是我的至愛...但是總是欠缺了一點持久性。又或者欠缺好像以上兩個Hero的 "定期更新形象" 吧。

4 comments:

Anonymous said...

me too! 我已中了所有rider12" 毒...已為Medicom打工了....大鑊!

felix ip said...

我中的毒已比以前輕了...哈

Anonymous said...

我童年最喜歡的英雄係‘巴別二世’, 首主題曲亨足幾十年都覺得好悅耳。KamenRider當然係衆人偶像, 我好記得當年國語老師講過如下的說話:「…如果一個國家想要控制另一個國家, 首先就要控制佢地嘅青少年, 所以日本人就有野心地製造呢一D電視片集, 想把週圍國家嘅細路睇到‘壞哂腦’! 當D細路‘壞哂腦’之後, 日本就會進行佢地嘅侵略計劃!…」。 我當時年紀少呀,唔敢問老師D日本細路睇咗之後個腦又有冇問題?
因為‘震旦幫’的「震旦」,係古印度對中國的稱呼,所以被認為有反華意識,後修改為‘毒蝎幫’。當年有位好無知嘅小朋友居然想‘變身’,從天台跳下來,所以被禁播, 真正嘅中毒呀!
當年聼到父母最多嘅訓話係: 「唉! 唔好睇咁多呀! 睇壞腦咖!」

felix ip said...

被禁播前的中文片名係《幪面超人》,後來隔了一段時間再復播便改名為《鐵面金剛》。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...