Thursday, August 24, 2006

Marvel Ultimate Alliance CG Trailer



上次在 ComicCon 見到一條幾震撼的CG,是 Marvel: Ultimate Aliance 遊戲CG片頭。之前在網上看到的,都是夾雜著遊戲畫面。終於有完整的版本了。遊戲裡差不多所有出名的Marvel Hero盡出,但片中就祇有Nick Fury、美國隊長、蜘蛛俠、雷神科亞和狼人,夠殺啦!可惜無Iron Man...
看看這片便知道誰是Marvel最當紅的Superhero。

動作、燈光氣氛不錯。個人比較喜歡這種低彩度的畫面色調,較為寫實。人物雖然很寫實、但表情總是覺得有點生硬.....不打緊吧,主要都是sale型同勁!! 揪得好睇就夠啦。
呀...原來這片由名牌的Blur Studio製作。

Marvel Ultimate Alliance official website

5 comments:

C.Abaddon said...

精采!謝謝!!

Wong Kenny said...

我今日經過九龍塘又一城, 見到一個-天野喜考的作品展! 內容係神勇飛鷹俠,用Acrylic畫在鈻片上,最大的一幅有200X400cm大,足有大半架地鐵車箱的長度,大會的簡介說這些作品是在香港畫的,係「吸收」咗香港D「靈氣」所創作嘅作品,平時吸得太多香港的廢氣,快D去索翻夠D「靈氣」La!

felix ip said...

有冇相睇?未知幾時有空去睇...

Wong Kenny said...

可惜冇影相,大形鋁質畫板上都是大頭特寫,黑線色塊的ce11動畫風格,同場加播原裝‘神勇飛鷹俠,見到真係有D感動,想起童年時嘅‘科學忍者隊’筆盒,應該蛇都要蛇去睇吓!

felix ip said...

終於睇咗啦,估唔到全都是2006的新作。
點解以神勇飛鷹俠為主題?是他認為飛鷹俠在香港比較熟悉?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...